Harcerska Akcja Letnia 2012

czwartek, 8 marca 2012

Święto Patrona




REGULAMIN ŚWIĘTA PATRONA – 31.03.2012

POSTANOWIENIA POCZĄTKOWE
1. Organizatorem Święta Patrona jest V DW „CHAOS” we współpracy z Komendą Hufca Kęty.
Kierownik imprezy: pwd. Hanna Urbańczyk H.O.
2. Impreza odbędzie się 31.03.2012 (sobota) na terenie miasta Kęty.
3. Program imprezy:
12:00 - odprawa drużynowych, 12:30 - start GRY TERENOWEJ (trasa zuchowa oraz trasa harcerska i starszoharcerska), 16:00 - zakończenie gry, przygotowanie do ogniska, 17:00 – OGNISKO OBRZĘDOWE, rozdanie nagród 19:00 - przygotowanie do nocnego marszu na orientację, odprawa patrolowych 20:00 - start NOCNEGO MARSZU NA ORIENTACJĘ, ok. 23:00 - zakończenie imprezy
4. Przewidziana jest nagroda dla patrolu, który zwycięży w GRZE TERENOWEJ oraz dla najlepszego patrolu w NOCNYM MARSZU NA ORIENTACJĘ.

PATROLE
5. W GRZE TERENOWEJ biorą udział wszystkie drużyny hufca w formie patroli złożonych z członków drużyny, 4-15 osób + pełnoletni opiekun (w przypadku odchyleń od tego przedziału liczebnego, prosimy o kontakt z kierownikiem imprezy). Zuchy uczestniczą w grze na trasie zuchowej. Harcerze oraz harcerze starsi uczestniczą w grze na trasie właściwej swojemu pionowi. Patrole wędrownicze chętne do udziału w grze prosimy o kontakt do kierownika imprezy!
6. W OGNISKU OBRZĘDOWYM uczestniczą drużyny wszystkich pionów.
7. W NOCNYM MARSZU NA ORIENTACJĘ biorą udział patrole z drużyn starszoharcerskich oraz wędrowniczych. Liczebność patrolu wynosi 4-6 osób + pełnoletni opiekun (w przypadku większej lub mniejszej liczby chętnych prosimy o kontakt z kierownikiem imprezy!).
8. Każdy patrol jest zobowiązany do posiadania:
- kompletnej apteczki
- kompasu lub busoli
Patrole na NOCNY MARSZ NA ORIENTACJĘ oprócz tego powinny być wyposażone w latarki oraz telefony komórkowe!

ZADANIA PRZED IMPREZĄ
9. Zapoznać się z przebiegiem Akcji pod Arsenałem (zalecane źródło: „Kamienie na szaniec” Aleksandra Kamińskiego).
10. Zapoznać się z życiorysem Bohatera Hufca – hm. Mieczysława Biesiadeckiego (życiorys dostępny na stronie hufca).
11. PATROLE HARCERSKIE: przygotować na ognisko obrzędowe plakat przedstawiający osobę, którą uważacie za autorytet (aby nie doszło do powtórzeń – prosimy o zgłoszenie, którą osobę wybieracie).

ZGŁOSZENIA
12. Zgłoszenia dokonujemy drogą elektroniczną na adres mailowy: wedrownicy.kety@gmail.com
13. Zgłoszenie opiekunów (imię i nazwisko, telefon kontaktowy) oraz patrolowych (imię i nazwisko, telefon kontaktowy) do 27.03.2012 (wtorek).
14. Zgłoszenie liczebnościowe patroli do 27.03.2012 (wtorek).
15. Listy imienne członków patroli do 29.03.2012 (czwartek).

POSTANOWIENIA KOŃCOWE
16. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu oraz jego ostatecznej interpretacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz